song is lagu lha..

That's my friend !

Saturday, December 11, 2010


aku ta penah minx sume ni.
aku ta penah utk mengenali kaw..
aku ta penah minx untk menyayangi kaw..
aku ta penah minx utk menyintai kaw..

terima kasih kerna telah membuat aku bahagia seketika..
aku hargainya..susahnya utk aku lupakan kaw..
tolonglah aq utk lupakan kaw..
perlu ke aq block kaw lam fb?
utk ape?
utk lupekan kaw..(logik ke)


walaupun kte ta mcm dlu da,
seriously aq sentiase tunggu text kaw muncul lam inbox aq tauk x !
tapi..just harapan je la kan..kaw ta kan penah dengar  n ta kan penah tau..
ergh !..aq bosan dengan perkataan "cinta" .
ade ape dengan cinte..?
aq ta penah paham ape itu cinte?
its not important 4 me now..
but..aq gmbira sanad y sume fwen2 aq happy dalam hubungn dyeowg..:)
 p/s :aq sudy jd photografer kowg with 'cinta' kowg even aq da emg ta pecaye pd     
      cinta.. :)

1 comment:

nadiah adnan said...

syg!! omg., aku cam nak nngis ok. x mboh aa ckp cam uh.. story r if x ley smpan ag