song is lagu lha..

That's my friend !

Tuesday, November 23, 2010

pujaan hati?

awak..nty jage diri elok2 tao..jawab betol2 final exam tu..mase depan awk k:)

awk..saya da pk msak2..
rasenye sy da pk y terbaek pd sy..
boley ta sy pergi dary jaoh idup awk?
jaoh sanadd..tapi saya ta tao bile..
saya tao kalu sy buad kptsan mcm ni..
means sy da engkar syarat awk an?
tapi awk..sy buad mcm tu sbb sy pk pasal diry saya..
saya da penad pk pasal orang..
sy da penad nak jd seorang y perfect..
saya penad sanad awk..penat sanadd..
maafkan saya ye awk..
saya rasa awk ta perlukan sya kowt..
sb dye da ckup untuk sesorang  dsisi awk..
dye bley jage awk..
dye bley care sal awk..
n mcm2 dye ley ag..
senang kate dye perfect untuk awk an..
awk..
sy minta maaf kalu awk terase disisihkan bile sy trpkse myamr untk kwn sy tu..
sy engat awk boley trima bile sy jujo nan awk..
rupenye ta..maafkan sy k..
awk slalu trima je ap y blaku..smpai sy ta tao y sy da kcwakan hati awk..
maafkan sy awk..saya da mara2 awk sb sy ingt awk tpu sy.
rupanya ianya salah sy..
kenape baru skrg awk nak cte hal sbnar..
sy da kcwakan awk smpailah  awk sanggup cary laen..
maafkan sy awk..maafkan segala yang saya da ckp dekad awk..
kalu saya tau ..ta mungkin saya akan cakap mcm tu..
baeknye hati awk..sangup terima ape je y saya ckp nan awk..
tapi sy y ta sngup da na hadapi selama hmpir 3 taon kte knl ni..
awk..slame 3 taon sy knl awk ni..
sy happy sanad taw..sy suke awk..sy syg awk..sy nak awk..
sy na awk pimpin sy..sy nak awk jd imam sy..sy nak awk tunjukkn jalan y benar kpd sy..
mcm2 sy nak dary awk..
yang paleng penting..sy nak jd kekasih halal awak..
tapi bkan skrg..insyaallah qlo kte dpt dperketemukan lagi..

awk..biarla saya pergi ea..
untuk kebaikan sy n awk juga..
hope awk megerti k..
saya ta brani nak post kat awk..
tp saya tao awk akan bace jugak kan..bukan niat nak cerita kat orang..
tapi sekadar luahan haty saya y saya ta mampu untuk b'terus terang dengan awk..
maafkan sy awk..
izinkan saya pergi ea..
jage diri elok2 taw..
jagn lupe keshatan.:)

salam ingtan:......

No comments: